FAQ
Wiemy, jak cenny jest Twój czas – zebraliśmy najważniejsze informacje i odpowiedzi na pytania gości, aby każda rezerwacja przebiegała sprawnie i bez nieporozumień. Jeśli potrzebujesz więcej szczegółów, zawsze służymy pomocą i indywidualnym wsparciem.

Pobyt i zakwaterowanie w Hotelu Milord
Od której godziny mogę się zameldować, i do której trwa doba hotelowa?
Doba hotelowa rozpoczyna się o 14:00 i trwa do 11:00 następnego dnia. Jeśli planujesz wcześniejszy przyjazd lub późniejsze wymeldowanie, skontaktuj się z recepcją – sprawdzimy dostępność pokoju.
Przyjeżdżam późno – czy mogę zameldować się po godzinach?
Tak, prosimy o wcześniejszą informację o późnym przyjeździe, przygotujemy bezproblemowe zameldowanie.
Czy w pokojach dostępne jest Wi-Fi?
Tak. Cały hotel – pokoje, restauracja i sale konferencyjne – objęty jest siecią bezpłatnego, szybkiego Wi-Fi.
Czy hotel posiada własny parking?
Tak, do dyspozycji naszych Gości jest bezpłatny parking hotelowy, dostępny na terenie obiektu. Parking jest monitorowany i oświetlony.
Czy można przyjechać z dziećmi?
Oczywiście. Jesteśmy hotelem przyjaznym rodzinom. W wybranych pokojach na życzenie dostępne są dodatkowe łóżeczka i akcesoria dziecięce, liczba jest ograniczona, mogą obowiązywać dopłaty – prosimy o rezerwację z wyprzedzeniem.
Czy hotel jest przyjazny osobom z niepełnosprawnościami?
Tak. Posiadamy pokoje przystosowane, podjazdy, toalety ogólnodostępne i szerokie korytarze.
Czy hotel jest przyjazny zwierzętom?
Tak – małe zwierzęta są mile widziane po wcześniejszym uzgodnieniu z recepcją. Obowiązuje niewielka opłata porządkowa.
Czy oferujecie strefę SPA i siłownię?
Tak. Gościom dostępna jest sauna na podczerwień, siłownia, strefa relaksacyjna i możliwość rezerwacji masażu.
W jakich godzinach serwowane są śniadania?
Śniadanie serwujemy codziennie w restauracji:
• Poniedziałek – Piątek: 7:00–10:00
• Sobota – Niedziela: 7:30–11:00
Czy w hotelu jest restauracja i bar?
Tak. W hotelu działa Restauracja oferująca dania kuchni polskiej i międzynarodowej oparte na lokalnych produktach. W wybranych terminach dostępny jest także bar z winami i drinkami autorskimi. Zapraszamy zarówno gości hotelowych, jak i mieszkańców Pułtuska i okolicznych miejscowości na miłe chwile spędzona przy pysznym jedzeniu.
Restauracja serwuje wyśmienite potrawy:
• od poniedziałku do piątku w godzinach 10:00–21:00,
• w soboty i niedziele od 11:00 do 19:00.
Czy można zamówić posiłek do pokoju?
Tak, oferujemy usługę room service w godzinach otwarcia restauracji.
Czy obsługujecie diety specjalne?
Tak, przygotowujemy posiłki bezglutenowe, wegetariańskie, keto i inne na życzenie – prosimy poinformować obsługę przed przyjazdem.
💳 Rezerwacje i płatności
Jak mogę zarezerwować pokój?
Rezerwacji można dokonać:
• poprzez formularz online,
• drogą telefoniczną,
• mailowo lub osobiście w recepcji.
Jakie formy płatności akceptujecie?
Akceptujemy gotówkę, karty płatnicze (m.in. Visa, MasterCard, American Express), BLIK oraz przelewy.
Czy hotel wystawia faktury?
Tak. Wystawiamy faktury imienne i firmowe – prosimy o podanie danych przy dokonywaniu rezerwacji.
Czy pobieracie przedpłatę lub dokonujecie preautoryzacji?
W wybranych ofertach może być wymagana przedpłata lub preautoryzacja karty; szczegóły widoczne są przy danej ofercie.
Czy mogę anulować rezerwację bez opłaty?
Tak, ale zasady anulacji zależą od wybranego pakietu rezerwacyjnego. Informacje znajdują się w potwierdzeniu rezerwacji.
🌿 Udogodnienia
Czy hotel posiada strefę SPA i rekreacji?
Tak. Na gości czeka kameralna strefa SPA z sauną na podczerwień, siłownia i ogród ze strefą relaksu.
Czy można zamówić masaż?
Tak, masaże realizujemy na zamówienie – terminy ustala recepcja.
Czy dostępne są pokoje z balkonem lub widokiem?
Wybrane pokoje mają balkon z widokiem na ogród/zieleń; dostępność potwierdzamy przy rezerwacji.
Czy obiekt jest przystosowany dla osób z niepełnosprawnością?
Tak, hotel posiada pokoje i przestrzenie dostosowane do potrzeb osób o ograniczonej mobilności. Prosimy o kontakt przed przyjazdem – zaproponujemy najlepiej dostępny pokój i pomożemy w organizacji pobytu.
Czy obiekt jest dla niepalących?
Tak, obowiązuje zakaz palenia w budynku; na zewnątrz wyznaczono strefę dla palących.
🎉 Wydarzenia i organizacja uroczystości
Czy w hotelu można zorganizować wesele, przyjęcie lub konferencję?
Tak. Hotel Milord oferuje salę bankietową do 300 osób, eleganckie dekoracje, menu weselne i kompleksową obsługę wydarzenia. Oferujemy także sale konferencyjne i pokoje biznesowe dla firm.
Czy zapewniacie catering na zewnątrz?
Tak – oferujemy catering z dostawą w promieniu do 100 km od Pułtuska – zarówno dla uroczystości prywatnych, jak i firmowych. Nasze dania przygotowywane są na bazie lokalnych składników i serwowane w eleganckiej oprawie.
🚗 Lokalizacja i dojazd
Jak dojechać do hotelu?
Hotel znajduje się w miejscowości Kleszewo, około 4 km od centrum Pułtuska i około godzinę drogi od Warszawy.
Czy hotel dysponuje parkingiem?
Tak, dysponujemy przestronnym parkingiem i jest on bezpłatny dla samochodów osobowych. Parking dostępny jest także dla autokarów.
Czy w pobliżu hotelu znajdują się atrakcje turystyczne?
Tak, Pułtusk nazywany jest Wenecją Mazowsza. Warto odwiedzić rynek z najdłuższym brukowanym rynkiem w Europie, zamek biskupi, bulwary nad Narwią oraz liczne trasy spacerowe i rowerowe.
📞 Dodatkowe informacje
Czy recepcja czynna jest całą dobę?
Tak, recepcja działa 24 godziny na dobę, a nasz personel jest gotowy pomóc w każdej sytuacji.
Czy oferujecie transport z lotniska lub dworca?
Na życzenie zapewniamy pomoc w zorganizowaniu transferu z lotniska Warszawa-Chopin lub Modlin.
Czy przechowacie bagaż przed zameldowaniem lub po wymeldowaniu?
Tak, w miarę dostępności miejsca przechowamy bagaż w recepcji.
Czy obowiązuje cisza nocna?
Prosimy o poszanowanie ciszy nocnej w godzinach 22:00–6:00.
Czy hotel oferuje specjalne pakiety pobytowe?
Tak, regularnie przygotowujemy oferty sezonowe, romantyczne weekendy, pakiety rodzinne i świąteczne.
Potrzebujesz więcej informacji? Skontaktuj się z nami!
Telefon: +48 23 692 06 05
E-mail: