FAQ

Wiemy, jak cenny jest Twój czas – zebraliśmy najważniejsze informacje i odpowiedzi na pytania gości, aby każda rezerwacja przebiegała sprawnie i bez nieporozumień. Jeśli potrzebujesz więcej szczegółów, zawsze służymy pomocą i indywidualnym wsparciem.

 

fontanna przed hotelem

Pobyt i zakwaterowanie w Hotelu Milord

 

Od której godziny mogę się zameldować, i do której trwa doba hotelowa?


Doba hotelowa rozpoczyna się o 14:00 i trwa do 11:00 następnego dnia. Jeśli planujesz wcześniejszy przyjazd lub późniejsze wymeldowanie, skontaktuj się z recepcją – sprawdzimy dostępność pokoju.

Przyjeżdżam późno – czy mogę zameldować się po godzinach? 

Tak, prosimy o wcześniejszą informację o późnym przyjeździe, przygotujemy bezproblemowe zameldowanie.

Czy w pokojach dostępne jest Wi-Fi?

Tak. Cały hotel – pokoje, restauracja i sale konferencyjne – objęty jest siecią bezpłatnego, szybkiego Wi-Fi.

Czy hotel posiada własny parking?

Tak, do dyspozycji naszych Gości jest bezpłatny parking hotelowy, dostępny na terenie obiektu. Parking jest monitorowany i oświetlony.

Czy można przyjechać z dziećmi?

Oczywiście. Jesteśmy hotelem przyjaznym rodzinom. W wybranych pokojach na życzenie dostępne są dodatkowe łóżeczka i akcesoria dziecięce, liczba jest ograniczona, mogą obowiązywać dopłaty – prosimy o rezerwację z wyprzedzeniem.

Czy hotel jest przyjazny osobom z niepełnosprawnościami?

Tak. Posiadamy pokoje przystosowane, podjazdy, toalety ogólnodostępne i szerokie korytarze.

Czy hotel jest przyjazny zwierzętom?

Tak – małe zwierzęta są mile widziane po wcześniejszym uzgodnieniu z recepcją. Obowiązuje niewielka opłata porządkowa.

Czy oferujecie strefę SPA i siłownię?

Tak. Gościom dostępna jest sauna na podczerwień, siłownia, strefa relaksacyjna i możliwość rezerwacji masażu.

🍽️ Gastronomia

 

W jakich godzinach serwowane są śniadania?

Śniadanie serwujemy codziennie w restauracji:
    • Poniedziałek – Piątek: 7:00–10:00
    • Sobota – Niedziela: 7:30–11:00

Czy w hotelu jest restauracja i bar?

Tak. W hotelu działa Restauracja oferująca dania kuchni polskiej i międzynarodowej oparte na lokalnych produktach. W wybranych terminach dostępny jest także bar z winami i drinkami autorskimi. Zapraszamy zarówno gości hotelowych, jak i mieszkańców Pułtuska i okolicznych miejscowości na miłe chwile spędzona przy pysznym jedzeniu.

Restauracja serwuje wyśmienite potrawy:
    • od poniedziałku do piątku w godzinach 10:00–21:00,
    • w soboty i niedziele od 11:00 do 19:00.

Czy można zamówić posiłek do pokoju?

Tak, oferujemy usługę room service w godzinach otwarcia restauracji.

Czy obsługujecie diety specjalne?

Tak, przygotowujemy posiłki bezglutenowe, wegetariańskie, keto i inne na życzenie – prosimy poinformować obsługę przed przyjazdem.

💳 Rezerwacje i płatności

 

Jak mogę zarezerwować pokój?

Rezerwacji można dokonać:
    • poprzez formularz online,
    • drogą telefoniczną,
    • mailowo lub osobiście w recepcji.

Jakie formy płatności akceptujecie?

Akceptujemy gotówkę, karty płatnicze (m.in. Visa, MasterCard, American Express), BLIK oraz przelewy. 

Czy hotel wystawia faktury?

Tak. Wystawiamy faktury imienne i firmowe – prosimy o podanie danych przy dokonywaniu rezerwacji.

Czy pobieracie przedpłatę lub dokonujecie preautoryzacji? 

W wybranych ofertach może być wymagana przedpłata lub preautoryzacja karty; szczegóły widoczne są przy danej ofercie.

Czy mogę anulować rezerwację bez opłaty?

Tak, ale zasady anulacji zależą od wybranego pakietu rezerwacyjnego. Informacje znajdują się w potwierdzeniu rezerwacji.

🌿 Udogodnienia

 

Czy hotel posiada strefę SPA i rekreacji?

Tak. Na gości czeka kameralna strefa SPA z sauną na podczerwień, siłownia i ogród ze strefą relaksu.

Czy można zamówić masaż? 

Tak, masaże realizujemy na zamówienie – terminy ustala recepcja.

Czy dostępne są pokoje z balkonem lub widokiem? 

Wybrane pokoje mają balkon z widokiem na ogród/zieleń; dostępność potwierdzamy przy rezerwacji.

Czy obiekt jest przystosowany dla osób z niepełnosprawnością?

Tak, hotel posiada pokoje i przestrzenie dostosowane do potrzeb osób o ograniczonej mobilności. Prosimy o kontakt przed przyjazdem – zaproponujemy najlepiej dostępny pokój i pomożemy w organizacji pobytu.

Czy obiekt jest dla niepalących? 

Tak, obowiązuje zakaz palenia w budynku; na zewnątrz wyznaczono strefę dla palących.

🎉 Wydarzenia i organizacja uroczystości

 

Czy w hotelu można zorganizować wesele, przyjęcie lub konferencję?

Tak. Hotel Milord oferuje salę bankietową do 300 osób, eleganckie dekoracje, menu weselne i kompleksową obsługę wydarzenia. Oferujemy także sale konferencyjne i pokoje biznesowe dla firm.

Czy zapewniacie catering na zewnątrz?

Tak – oferujemy catering z dostawą w promieniu do 100 km od Pułtuska – zarówno dla uroczystości prywatnych, jak i firmowych. Nasze dania przygotowywane są na bazie lokalnych składników i serwowane w eleganckiej oprawie.

🚗 Lokalizacja i dojazd

 

Jak dojechać do hotelu?

Hotel znajduje się w miejscowości Kleszewo, około 4 km od centrum Pułtuska i około godzinę drogi od Warszawy.

Czy hotel dysponuje parkingiem?

Tak, dysponujemy przestronnym parkingiem i jest on bezpłatny dla samochodów osobowych. Parking dostępny jest także dla autokarów.

Czy w pobliżu hotelu znajdują się atrakcje turystyczne?

Tak, Pułtusk nazywany jest Wenecją Mazowsza. Warto odwiedzić rynek z najdłuższym brukowanym rynkiem w Europie, zamek biskupi, bulwary nad Narwią oraz liczne trasy spacerowe i rowerowe.

📞 Dodatkowe informacje

 

Czy recepcja czynna jest całą dobę?

Tak, recepcja działa 24 godziny na dobę, a nasz personel jest gotowy pomóc w każdej sytuacji.

Czy oferujecie transport z lotniska lub dworca?

Na życzenie zapewniamy pomoc w zorganizowaniu transferu z lotniska Warszawa-Chopin lub Modlin.

Czy przechowacie bagaż przed zameldowaniem lub po wymeldowaniu? 

Tak, w miarę dostępności miejsca przechowamy bagaż w recepcji.

Czy obowiązuje cisza nocna?

Prosimy o poszanowanie ciszy nocnej w godzinach 22:00–6:00.

Czy hotel oferuje specjalne pakiety pobytowe?

Tak, regularnie przygotowujemy oferty sezonowe, romantyczne weekendy, pakiety rodzinne i świąteczne.

Potrzebujesz więcej informacji? Skontaktuj się z nami!

Telefon: +48 23 692 06 05 
E-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.